اصلا یادت هست

اصلا یادت هست

که نیستم؟ ...
دیدگاه ها (۲)

روسری سر کن و نگذار میان من و باد سر آشفتگی موی تو دعوا بشود

یلدا نزدیک است انار لبهایت را دانه کنم ...؟؟!!💋

‌ همیشہ گریہ واسہ عشق و رفیقے ڪہ دورت زدن نیسبعضے موقع ها گر...

باور کن!این را با تمام وجودت باور کن کہآن کس کہ وعده همیشه م...

من اصلا لجباز نیستم اصلا🤣

ادیت من

من اصلا روانی نیستم🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط