نه دیگه میخام نــــــــــــــــــــــــــاب باشم,نه خاصــ

نه دیگه میخام نــــــــــــــــــــــــــاب باشم,نه خاصــــــــــــــــــــــــــ باشم,

فقط میخام از این به بعد یه ادمه بی احســـــــــــــــــــــــاسـ باشم!
دیدگاه ها (۱۵)

فهمیدین آیفون داره یا بیشتر توضیح بده؟!!!!!!!!

اوووووووووووووووووفـــــ خـــودااااا

واقعنااااااااااا

عشق یعنی اتش افروخته عشق یعنی خیمه های سوختهعشق یعنی حاجی بی...

من میخام تو خاطرات دیگران یه آدم عجیب غریب باشم:)

این دل کجای ادمه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط