همسرم از من سوال کرد
همسرم از من سوال کرد
چه کسی را بیشتر از همه دوست داری؟
گفتم: مادرم
گفت: بعد از اون چی؟؟
گفتم: پدرم....
گفت: بعد از پدرت؟؟
گفتم: خواهر و برادرم....
گفت:
یعنی من رو دوست نداری؟؟؟؟
گفتم:
تو سوال کردی،چه کسی رو دوست دارم
نگفتی عاشق کی هستی.....
خوشحال شد و گفت،،عاشق کی هستی؟؟
گفتم:رئال !!!!
نمیدونم چرا قهر کرد و رفت....
فکر کنم طرفدار بارسا بود!!
چه کسی را بیشتر از همه دوست داری؟
گفتم: مادرم
گفت: بعد از اون چی؟؟
گفتم: پدرم....
گفت: بعد از پدرت؟؟
گفتم: خواهر و برادرم....
گفت:
یعنی من رو دوست نداری؟؟؟؟
گفتم:
تو سوال کردی،چه کسی رو دوست دارم
نگفتی عاشق کی هستی.....
خوشحال شد و گفت،،عاشق کی هستی؟؟
گفتم:رئال !!!!
نمیدونم چرا قهر کرد و رفت....
فکر کنم طرفدار بارسا بود!!
- ۳.۲k
- ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط