#قسم به هر آنچه

#قسم به هر آنچه
دوست میدارم و نمیدارم
#_دوستت_دارم
دیدگاه ها (۲)

نمیگم همه ی آدما خریدنین اما قطعا برای همه آدما پیشنهادی وجو...

درد دارد نبودنت در آغوش در هم شکسته ی من!

انـــــارهـای تــــنم به هـــوسِ لــبِ تـــو پوســت ترکانده‌...

با خودم بدون تو چیکار کنم... ؟

جوجوتسو کایسن

زانکا را دوست میدارم 👍👺

شدو این طوری را خیلی دوست میدارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط