دلی که عاشق نشه تنها تره :)

دلی که عاشق نشه تنها تره :)

باید برای راهمون بجنگیم

معلم ما علی اکبـــــــــــــــــره
دیدگاه ها (۱)

خسته شدن برای ما مهم نیستبرای ما که راهمون بلنده :)

نحن صامدونیااااااااااا کجاییـــــــــــــن؟

باید بدونیم که خدا همیشه،هوای غنچه های باغو داره :) جوون

جوون که عاشق نباشه جوون نیســـــــت :)

سوال پست : کدوم آهنگ بنظرت برای معلم هایی که تا الان داشتی م...

خطاب به بهترین آدم های زندگیم:«باید تمرین کنیم که قوی باشیم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط