نمیدانی...

نمیدانی...
کنار تو بودن چه لذتی دارد.
دیدگاه ها (۴)

-_-

برام هیچ حسی شبیه تو نیست...

محاله بزاری محاله بتونم...

تو نمیدانی من چه کشیده ام؛ نمیدانی با من چه کار کردی، نمیدان...

(( تو نمیدانی اگر بروی منی دیگر وجود نخواهد داشت ))🫠🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط