آهای عششششششقم
آهای عششششششقم
به خواستهایت رسیدی؟
هوسهایت ب ته کشید؟
لب های دیگران دلت را زد؟
آغوش های دیگران برایت جا ب اندازه ی کافی نداشت؟
برای اشکهایت خندیدند؟
سردیت راگرم نکردن؟
کمبودهایت راگفتند عقده؟
دردهایت راباشادیشان عوض کردند؟
دوست دارمهایشان عام بود؟
بوسهایشان طعم هرزگی میداد؟
اینها همان کسیانین ک تو بخاطرشان چشمت را بر تمام عاشقانه های من بستی حالا ک از دنیا فقط دست رد بر روی سینه ات مانده ،برگشتنت برای من چ سووود...؟!؟
《{این را بدان همه برایت من نمیشوند}》
یادت باشد دیگر نباید برگردی...
به خواستهایت رسیدی؟
هوسهایت ب ته کشید؟
لب های دیگران دلت را زد؟
آغوش های دیگران برایت جا ب اندازه ی کافی نداشت؟
برای اشکهایت خندیدند؟
سردیت راگرم نکردن؟
کمبودهایت راگفتند عقده؟
دردهایت راباشادیشان عوض کردند؟
دوست دارمهایشان عام بود؟
بوسهایشان طعم هرزگی میداد؟
اینها همان کسیانین ک تو بخاطرشان چشمت را بر تمام عاشقانه های من بستی حالا ک از دنیا فقط دست رد بر روی سینه ات مانده ،برگشتنت برای من چ سووود...؟!؟
《{این را بدان همه برایت من نمیشوند}》
یادت باشد دیگر نباید برگردی...
- ۲.۰k
- ۰۴ دی ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط