معلمم گفت: زندگی را تعریف کن

معلمم گفت: زندگی را تعریف کن

گفتم زندگی تعریف کردنی نیست

ناراحت شد و نمره ام را صفر داد

سالها بعد که او را دیدم، پیر شده

بود و عصا به دست راه می رفت

جلو رفتم و گفتم: زندگی را تعریف کن

آرام خندید و گفت:

نمره ات بیست

زندگی را باید زیست🌸 🍃

A
دیدگاه ها (۹)

دوست یعنیجای پایت بر دل استدوری از تو جانشیرین مشکل است

امیدوارم کسی طعم خیانتو نچشهلطفا فاصله هاتونو حفظ‌کنید

وقتی میفهمم،قراره خاله ی یه دختر خشکل بشم😍 ❤

کلا دروغ چیز خوبی نیست

اون اون سانگ ها بود همون پسر علامتش^ ^ سلام بیبی + ها چی می...

پارت ۴ویو اجوما رفتم دیدم داره پینانو میزنه بعد که تموم شد گ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط