من اگه راننده وَن گشت ارشاد میشدم
من اگه راننده وَن گشت ارشاد میشدم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد از این که ماشین پر میشد گازشو میگرفتم میرفتم شمال...!!!
والا یه ماشین پر از آدمای پایه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد از این که ماشین پر میشد گازشو میگرفتم میرفتم شمال...!!!
والا یه ماشین پر از آدمای پایه
- ۱.۷k
- ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط