گرفتمت البرت بیخودی یه جام مشروب رو لباسم نریختم که...فقط
گرفتمت البرت بیخودی یه جام مشروب رو لباسم نریختم که...فقط میخواستم تنها گیرت بیارم تا باهم دور از هیاهوی اشراف زاده ها یکم برقصیم حالا نظرت چیه شاهزاده ام؟ افتخار میدین؟
- ۲.۳k
- ۲۵ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط