هان به کامنتهای استیها در فنز FANS پاسخ داد
هان به کامنتهای استیها در فنز FANS پاسخ داد
💙: یونگبوکا، شنیدم مجری ویژه fridge interview شدی؟؟ مبارکههه
🐿: لیکسی، میتونم منم بیام مهمونی؟
💙: وای، صبر کن، من یه کامنت از هانی گرفتم..؟ ممنون برای اولین کامنت 〒TTTTT
💙: جیسونگ، غذا خوردی؟
🐿: هنوز نخوردم
💙: جیسونگ، چیکار میکنی؟
🐿: دارم به هوا نگاه میکنم
*هیچ کاری نمیکنه / زل زده
💙: هانی، یه قلب بده
🐿: *لایک کرد*
💙: half time آهنگیه که خیلی میخوام تو کنسرت بشنوم.
🐿: یه چیزی خیلی پر از احساساته
💙: امروز کارت زیاده؟ داری برای کامبک آماده میشی؟
🐿: دارم سخت برای کامبک آماده میشم!!!
💙: هانا، فقط یه دست بهم بده
🐿: ها، دو تا، هر دوشو.
💙: هانی، خیلی گرمه...
🐿: منم همینطور...
💙: گیتارم شکست.....
🐿: اوه چه حیف...
💙: جیسونگ، کی میری ماهیگیری؟
🐿: هر وقت تو بتونی بری؟
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
💙: یونگبوکا، شنیدم مجری ویژه fridge interview شدی؟؟ مبارکههه
🐿: لیکسی، میتونم منم بیام مهمونی؟
💙: وای، صبر کن، من یه کامنت از هانی گرفتم..؟ ممنون برای اولین کامنت 〒TTTTT
💙: جیسونگ، غذا خوردی؟
🐿: هنوز نخوردم
💙: جیسونگ، چیکار میکنی؟
🐿: دارم به هوا نگاه میکنم
*هیچ کاری نمیکنه / زل زده
💙: هانی، یه قلب بده
🐿: *لایک کرد*
💙: half time آهنگیه که خیلی میخوام تو کنسرت بشنوم.
🐿: یه چیزی خیلی پر از احساساته
💙: امروز کارت زیاده؟ داری برای کامبک آماده میشی؟
🐿: دارم سخت برای کامبک آماده میشم!!!
💙: هانا، فقط یه دست بهم بده
🐿: ها، دو تا، هر دوشو.
💙: هانی، خیلی گرمه...
🐿: منم همینطور...
💙: گیتارم شکست.....
🐿: اوه چه حیف...
💙: جیسونگ، کی میری ماهیگیری؟
🐿: هر وقت تو بتونی بری؟
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
- ۷.۳k
- ۲۷ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط