یعنی من یدونه کتابم ندارم توش نریده باشم

یعنی من یدونه کتابم ندارم توش نریده باشم
دیدگاه ها (۷)

توفرنگی کشیدم توفرنگی بخورید

بیاید دوست باشیم بهم هیت ندیم🗿👍🏿

از الان به بعد من عوضیم کسی چیز دیگه ای صدا کنه...کاری نمیکن...

بیدار شید دیگه

عاشق این کتابم یعنی عاشق نه عاااششققققق

الان فهمیدم که واقعا عاشق پول ،آرامش و کتابم بگی نگی کتاب دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط