حرفی ندارم بزنم-_-

حرفی ندارم بزنم-_-
بستنیمو خوردن-_-
بهم نرسیدیم:(
با حسرت از این دنیا رفت:(

#تفبراینشانس
دیدگاه ها (۱۲)

Adam"welcome to the show"http://bayanbox.ir/download/8389687...

‏اگه شما هم از اینا داشتید یعنی الان پیر شدید

سلام علیکم ظهرتون بخیرکیف میکنین کم پست میزارم:)ذهن تیمارم ب...

باتری گوشی من کلأ اینطوریه:۱۰۰٪۱۰۰٪ ۹۹٪ ۹3٪۴۵٪۱۱٪۴٪Off :|

حرفی ندارم بزنم چونکه چشم ها هرچیزی میگه:)

حرفی ندارم که به مرسلی و نیکا بزنم:)

دیگه من حرفی ندارم بزنم قضاوت با خودتونه...🥺🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط