مداد رنگیتون کوچیک میشد یادتون هست؟

مداد رنگیتون کوچیک میشد یادتون هست؟
دیدگاه ها (۱)

.♥

شاید این جمعه بیاید شاید

اینم تقدیم همه

با مداد کشیدم با مداد شمعی رنگش کردمیعنی هیچ بارونی، هیچ تار...

هعی باید بای فنگ رو یادتون بیاد🤣🤣🤣🤣🤣👍👍که همش مزاحم اینا میشد

برای اینکه دوستم داشته باشی خیلی خودم رو کوچیک کردم ❤️‍🩹:))#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط