همیشه این برام سوال بود؛
همیشه این برام سوال بود؛
ژاپنیها که نفت ندارن
پس چرا وزیر نفت دارن؟!
تازه فهمیدم بیچارهها مثل ما ان
که رفاه نداریم اما وزیر رفاه داریم...
👤 فامیل دور
@Ancient_fact ™️
ژاپنیها که نفت ندارن
پس چرا وزیر نفت دارن؟!
تازه فهمیدم بیچارهها مثل ما ان
که رفاه نداریم اما وزیر رفاه داریم...
👤 فامیل دور
@Ancient_fact ™️
- ۴.۳k
- ۱۴ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط