چه احسن الحالیست

چه احسن الحالیست
آغوش تُو...
دیدگاه ها (۴)

گاهی خدا را صدا بزن...بی‌آنکه بخواهی از او گله کنیبی‌آنکه بگ...

تووووتَنها تَمنّایِ من از خدا در شَبِ قدر

من صبر ایوب ندارمبغلم کن...

خوشبختی اینه که همه چیزت پیش ینفر باشهدلت،فکرت،نگاهت...♡

دوست دارم تو اغوشبگیرمت🫂🥲#اهنگ_جدید #پوریا_پوتک #رپ #غمیگن #...

فتبارک الله احسن الخالقین😍🥰

اینجاست که باید به خداگفت ،، (فتبارک الله احسن الخالقین )

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط