چه روی زشتی..
چه روی زشتی..
شخصی به لقمان حکیم گفت : "چه روی زشتی داری؟"
لقمان در پاسخ گفت : " از نقش چهره ام عیب می گیری یا از نقاش؟"
ابلهی دید اشتری به چرا گفت نقشت همه کج است چرا؟
گفت اشتر که اندر این پیکار عیب نقاش می کنی هشدار
در کژی ام مکن تو عیب نگاه تو ز من راه راست رفتن خواه
شخصی به لقمان حکیم گفت : "چه روی زشتی داری؟"
لقمان در پاسخ گفت : " از نقش چهره ام عیب می گیری یا از نقاش؟"
ابلهی دید اشتری به چرا گفت نقشت همه کج است چرا؟
گفت اشتر که اندر این پیکار عیب نقاش می کنی هشدار
در کژی ام مکن تو عیب نگاه تو ز من راه راست رفتن خواه
- ۷۹
- ۰۳ تیر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط