تو مدرسه که بودیم و امتحان داشتیم،یه دوستی داشتم امتحانش

تو مدرسه که بودیم و امتحان داشتیم،یه دوستی داشتم امتحانش که تموم میشد مثل این میرفت پشت پنجره کلاس و منتظرم میشد!
واسه شما چی؟اتفاق افتاده؟!!!!!
دیدگاه ها (۳)

دونه به دونه غمی/غصه به غصه شبمکاشکی یه روز صبح شه/کاش فقط ا...

یه دختر رو تراس روبرویی....

ناهار چی زدین؟!!!

بعد اون ندیدمت هرچی فریاد زدم...

یه فکت دیگه از کیپاپ: میدونستین پشت بابل و فنز و ویورس و خیل...

سیسیا بگید فقط من روانی نیستم😭(نترس بیا کپشن گاز نمیگیرم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط