کاری به شلوارش ندارم

کاری به شلوارش ندارم
کاری هم به فازش ندارم
ولی لامصب اون دمپایی چیه؟؟.خخخ
دیدگاه ها (۲)

بمب ما امیده

اگه گفتین اینا چیه؟؟خخخ

پسر کو ندارد نشان از پدر.❤

این گوشی ها شاخ بود اون موقع.خخخ

وایی دقیقا همینه 😂😂هبچ وقت نفهمیدم فازش چیه از این کار🤣🤣

وایسا یه لحظه کاریت ندارم+ پس اون موشک چیه دستت مامان؟😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط