حالا یه دستی ام به یویی بکشیم
حالا یه دستی ام به یویی بکشیم
نه چیز
دوز دختر نوریطوشی
راستی اس اول به بچگیش میخوره؟ 🤔
یعنی منظورم اینه که
بهش میخوره بچگیش این شکلی باشه یا نه.
آجیا
سگ تو روحم
تو کشیدن موهاش پسرفت کردم
آها اینم بگم
دیگه یونیفرمش ۵۰ سایز واسش بزرگ نیست
نمیدونم جدی چی با خودم فکر کرده بودم که آستین های یونیفرمشو اونجوری کردم
رگ کصخلیم زده بود بالا شاید
آها
یه سوال دیگه
با چشم بند بهتره قیافش یا بدون چشم بند؟ 🤔
نه چیز
دوز دختر نوریطوشی
راستی اس اول به بچگیش میخوره؟ 🤔
یعنی منظورم اینه که
بهش میخوره بچگیش این شکلی باشه یا نه.
آجیا
سگ تو روحم
تو کشیدن موهاش پسرفت کردم
آها اینم بگم
دیگه یونیفرمش ۵۰ سایز واسش بزرگ نیست
نمیدونم جدی چی با خودم فکر کرده بودم که آستین های یونیفرمشو اونجوری کردم
رگ کصخلیم زده بود بالا شاید
آها
یه سوال دیگه
با چشم بند بهتره قیافش یا بدون چشم بند؟ 🤔
- ۸۲۸
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط