چقدر خوب است
چقدر خوب است
کسی بیاید و باورهایِ تلخت را
به این سادگی
تنها با بودنش از تو بگیرد ...
کسی بیاید و باورهایِ تلخت را
به این سادگی
تنها با بودنش از تو بگیرد ...
- ۱.۰k
- ۰۳ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط