اسیر بوسہ اے هستم

اسیر بوسہ اے هستم
ڪه از رویت طلب دارم

تمام بوسہ هایــم را
نبوسیده به لب دارم

طبیبے ناخوش احوالم
حبیبم گشتہ بیمارم

به شوق عافیت عمرے
در این وادے مطب دارم
دیدگاه ها (۶)

مردم میگویند:"آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها"اما باید...

چہ ناگهانے نگاهٺ را بہ نگاهم ✨ ✨ ✨ تعارف کردی وناگهان عاشقٺ ...

دلتنگیلبخند توست...که ساعتی بعدندارمش.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط