.

.
دیدگاه ها (۱)

برای اینکه کسی رو ناراحت نکنم میخندم ولی چ میدونن که تو دلم ...

..

گاهی که دلتنگ می شدممی گفتی: دلتنگی هایت را بنویس !چندی ست ا...

تا حالا شده؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط