فیزیکدان آلمانی،رونتگن در سال1895 امواج ایکس را کشف کرد ک
فیزیکدان آلمانی،رونتگن در سال1895 امواج ایکس را کشف کرد که برای عکسبرداری از اعضای داخلی بدن استفاده میشود. اگر اشعه ایکس کشف نشده بود باید برای تعیین محل دقیق شکستگی چه میکردیم!؟
- ۲۳۱
- ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط