***افتخارم همه این است که در یاد منی
***افتخارم همه این است که در یاد منی
هرچه دیدم همه زشت است تو زیبای منی
گرچه از فاصله ی ماه به من دورتری
ولی انگار همینجا و همین دور و بری
فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست
ما که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ توییم
هر ستاره به نشان از غم و دلتنگی من
اسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد توییم***
هرچه دیدم همه زشت است تو زیبای منی
گرچه از فاصله ی ماه به من دورتری
ولی انگار همینجا و همین دور و بری
فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست
ما که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ توییم
هر ستاره به نشان از غم و دلتنگی من
اسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد توییم***
- ۱.۸k
- ۰۱ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط