بی تی اس به بیش از 42.2 میلیارد استریم در اسپاتیفای رسید🔥

بی تی اس به بیش از 42.2 میلیارد استریم در اسپاتیفای رسید🔥
(با تمامی کردیت ها)

بی تی اس اولین گروه / اکت کره ای و تنها اکت آسیاییه که به این موفقیت میرسه🙌❤️‍🔥


#news
دیدگاه ها (۰)

ـ"Seven" جونگ کوک از 2.2 میلیارد استریم در اسپاتیفای عبور کر...

اسمش حق نباشه چی باشه مثلا؟🤣🤣

پیشنهادی در همسایگی عشق💗🥲

الگوتم🙌🏻😂

آلبوم شاهکار ARIRANG از 2 میلیارد استریم در اسپاتیفای گذشت و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط