اگر چیزی نخواهی، ناراضی هم نخواهی بود. آنچه ما را ناراضی

اگر چیزی نخواهی، ناراضی هم نخواهی بود. آنچه ما را ناراضی می‌کند، آرزوهای ناکام مانده‌ی ماست.

📕 شازده‌ کوچولو برای بزرگترها
👤 #روبرتو_لیما_نتو
#read_a_book
دیدگاه ها (۰)

چشم دارم که مَرا از توپیامی برسد...👤 #خاقانی#read_a_book

بسیاری از ما عادت داریم خودمان را آخر صف قرار دهیم و در نتیج...

خیلی+واضح+و+کامل+جواب+دادن+ایشون

🫰📚

سفارت ایران‌ در غناهر نوزادی که در ایران متولد می شود ،برای ...

مکتب ترنم خیال

پرونده 39

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط