چه قدر بده واقعیت ها رو از ی جا دیگه بفهمی

چه قدر بده واقعیت ها رو از ی جا دیگه بفهمی
کسی باور نکنه
کسی بهش اعتماد داری و دوسش داری هه بهت اعتماد نداره ، دوست نداره
خیلییییببی بده محرم رازت فقط نوشته هاتو بخونه و تهش ی اشکال نداره بگه
تو این دنیا مجازی عاشق نشید .
دیدگاه ها (۲۸)

هه از هیچ کس هم هیچ انتظاری ندارم

خسته ام

تموم ....

تف تفیم نکنین

پارت ⁴⁰+( با حرفی که بورا زد خودم رو سراسیمه به طبقه پایین ر...

#p17:اسم فیک بوسه ای برای شروع دوبارهبعد کوک به طرف ماشین حر...

پارت ۱۹ 🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط