گویند که:

گویند که:
یه فرشته هست بنام بیلاخ
کلا صبح تا شب مسول رسیدگی به آرزوهای ماست *
دیدگاه ها (۷)

حتماً پشت این دیوار جلسه است ببینم مذاکرات چطور پیش میره؟

من اگر مراد می شدم زندگی بروفق خرم بود، نه خودم*

من آن نفش آفرین نقاش پیرم * توآن نقشی که دردامت اسیرم * زدم ...

با اجازه صاحب آواتار دخترگلم خانوم سایه و تمامی طرفدارانش دخ...

آرت جدیدم

عزیزکم تو مال منی@jk_199jung

میترسم از اینکه یه روزی شب بخوابم صبح بیدار شم ببینم نیستی🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط