از هم دیگه عین چی متنفرن ولی...

از هم دیگه عین چی متنفرن ولی...
با این حال همه‌ی اوتاکو ها این دوتا رو باهم شیپ میکنن و بهترین شیپ هستند
کلا عادت داریم اون هایی که از هم متنفر هستن رو باهم شیپ کنیم همانند آتسوشی و آکو خداوکیلی شیپ های خوبی هم میشن😂❤️
دیدگاه ها (۳)

تموم میکنی این بازی زشت رو یا بیام تمومت کنم😠😠😠

اسپویلاحتمال زیاد آکوتاگاوا توسط فوکوچی مرد😥😭الان من دو براب...

😐🥺😐🥺😐🥺😐🥺عروسکه اودوساکو اه

🥺🥺🥺اوج کاوایی بودن

🚫🚫آرمی ها توجه کنید🚫🚫🚫بخاطر اعضا هم که شده بخونید🚫🚫🚫همه ی آر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط