و شاید جمعه،
و شاید جمعه،
انعڪاس یڪ خیال عاشقانھ ست...
در قاب تنهایی•••
با شڪوه اما دلگیــر•••💜
انعڪاس یڪ خیال عاشقانھ ست...
در قاب تنهایی•••
با شڪوه اما دلگیــر•••💜
- ۱.۰k
- ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط