واقعیت حالم خیلی بده ولی نمیتونم بهتونکب گم چرا فقط میتون
واقعیت حالم خیلی بده ولی نمیتونم بهتونکب گم چرا فقط میتونم بگم که هیچ وقت یه هیچ کس اعتماد نکید حتی خانوادتون و بعدش هیچ وقت کسی رو از ته دلتون دوست نداشته باشید چون اگه بهش نرسید دیوانه میشید و اگه دلیلش هم کسی باشه که برات عزیزه و ناخواسنه باعث شده
که دیگه نتونی اون کسی که دوست دار ی رو ببینی و خب حتی جرعت جلو رفتن هم نداری خیلی حس بدیه فقط میتونم بگم کلا از هیچ کس خوشتون نیاد شاید بگید نه بابا من ولی خود تو یه روزی اینجوری میشی بعدا به حرفم میرسی😔
که دیگه نتونی اون کسی که دوست دار ی رو ببینی و خب حتی جرعت جلو رفتن هم نداری خیلی حس بدیه فقط میتونم بگم کلا از هیچ کس خوشتون نیاد شاید بگید نه بابا من ولی خود تو یه روزی اینجوری میشی بعدا به حرفم میرسی😔
- ۱۴۷
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط