چقدر دوستش دارم؟...

چقدر دوستش دارم؟...
اگر جای من در بهشت باشد و جای او در جهنم؛
من فقط بخاطر او به جهنم ميرم و
در آتيش جهنم میسوزم:))
دیدگاه ها (۰)

😉

من به تو بد وابستم:))

امام خامنه ای چقدر غم خورد بخاطر شهادت آقای رییسی حالا آقا پ...

ترند کنید همجا :

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط