چقدر دوستش دارم؟...
چقدر دوستش دارم؟...
اگر جای من در بهشت باشد و جای او در جهنم؛
من فقط بخاطر او به جهنم ميرم و
در آتيش جهنم میسوزم:))
اگر جای من در بهشت باشد و جای او در جهنم؛
من فقط بخاطر او به جهنم ميرم و
در آتيش جهنم میسوزم:))
- ۷۱
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط