من و رفقام کلا امروز کلاس ما 7بود 🤣

من و رفقام کلا امروز کلاس ما 7بود 🤣
دیدگاه ها (۶)

بچه خیلی ممنون بابت حمایت هاتون ازتون ممنونم

سلطنت طلب : این آخرین نبرده پهلوی برمیگرده واکنش من و رفقام:...

توی مدرسه قبلیم کلا رو اینا میشستم اون گوشه کلاس بقیه دونفری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط