بچه های گروه میدونن من کرم دارم هر دیقه باید ویپ بدم...حا
بچه های گروه میدونن من کرم دارم هر دیقه باید ویپ بدم...حالا ولش ولی بنظرم دستش بدجور شد چیکارش کنم؟...ولی صورتش یمقدار تپلی شده بر عکس چیزی که میخواستم...دستاش هم میخواستم بیشتر استخونی باشه...چیکارش کنممم(ToT)؟؟؟
حس میکنم سایه صورتش هم یجوری شده ای خدااااا
حس میکنم سایه صورتش هم یجوری شده ای خدااااا
- ۳۹۴
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط