ولی بعضیا اونقدر نفهمن که وقتی ناراحتیم... باز پشتمون حرف

ولی بعضیا اونقدر نفهمن که وقتی ناراحتیم... باز پشتمون حرف میزنن!
دیدگاه ها (۰)

دل مثل یه لیوان شیشه ای نازکه! اگه بشکنیش.. باز چسب بزنی.. م...

ولی اونجا که یونگی میگه:وقتی ناراحتی.. جیغ بزن.. فریاد بکش! ...

عکس های جدیدشون....

me:....

❌ چرا وقتی خانم‌ها حرف میزنن، آقایون کلافه میشن؟!❌

ولی برای بعضیا متاسفم که میان به آدم الکی تهمت میزنن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط