قشنگترین حس بود
قشنگترین حس بود
دنبال کردنِ چشمام از تویِ چشمای تو...!
قسم به چشمات که تو از جان عزیزتری برام
قسم به عشق که همیشه عاشقتم
دنبال کردنِ چشمام از تویِ چشمای تو...!
قسم به چشمات که تو از جان عزیزتری برام
قسم به عشق که همیشه عاشقتم
- ۳.۴k
- ۰۳ آبان ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط