میکروفون خودم که باهاش آواز میخونم

میکروفون خودم که باهاش آواز میخونم
دیدگاه ها (۴۰)

باهاش نخون من که تحمل نمیکنم میخونم 🤣🤣🤣

@paa.jeon فیکاش عالیههه(خودم فیکاش رو میخونم)

باند هارو راست گفت😭شب تو خواب خودم میخونم تو رستم تهم تمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط