دکترهم رفتم گفتن اگه قرص هامو چپی و نشسته نخورم خوب میشم

دکترهم رفتم گفتن اگه قرص هامو چپی و نشسته نخورم خوب میشم
دیدگاه ها (۳)

عاششششششق فیلمشمـــ..."شرلوک هلمز"

http://www.wisgoon.com/pin/13045199/دوست گلم رو میبشه لایک ک...

در اینده ای نزدیک....

اخرین پست امسالم

👍😔😂سوال پست:تا حالا پیش روانشناس رفتیجواب خودم:اره دقیق نمید...

به خدا اگه برگرده خوب میشم 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط