از بچگی بهمون میگفتن

از بچگی بهمون میگفتن
از کسی نترس
فقط از خدا بترس
درحالی که باید میگفتن :
از همه بترس
فقط از خدا نترس... #حسین_پناهی
دیدگاه ها (۳)

#عاشقانه

#عکس_نوشته #عاشقانه #جذاب

#عاشقانه

#سعدی_جان

کسی بهمون اهمیت نداد مخصوصا اونایی که میگفتن دوست دارن

خیلی هامون بچگی خوبی نداشتیم ولی این لالایی بهمون آرامش میدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط