ما دوستامونو می ترکونیم خخخ

ما دوستامونو می ترکونیم خخخ
دیدگاه ها (۱)

کسی ادرس افق رو داره؟

^^

وقتشه یه سری کافه افتتاح بشه برای نشستنیعنی نوشیدنی رو خودمو...

من که میدونم اینجا ذهن اعضا به کجا رفت ولی وانمود می کنم نمی...

خخخ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط