زمین خوردن مال ما نیست ما باید عصای دیگران باشیم

زمین خوردن مال ما نیست ما باید عصای دیگران باشیم
دیدگاه ها (۱)

صبح بخیر

....

عصای بهشتی زمین نمی‌ماند

هر کجا هستم٬باشم‌آسمان مال من استپنجره٬‌فکر٬‌هوا‌٬عشق‌زمین م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط