دخترای که تو ویس هستن زود که داره منقرض میشه?

دخترای که تو ویس هستن زود که داره منقرض میشه?
دیدگاه ها (۵)

بد بخت پسرا ی ویس نگاش کنید گناه داره. خخخخخ

خخخخخ

افرین. خخخخخخ

نظر بدین. ?

خوشحالم فوریوم داره پر میشه از دخترای دافعم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط