باز اگه بباره بارون
باز اگه بباره بارون
توی کوچه و خیابون
میگیرم دست دلم رو
میزنیم به کوه، بیابون
من و یک عینک خیس و
یاد "تو" و خودنویس و
واژه های تند نویس و
چرک نویس و پاک نویس و
پُلایی که گشته ویرون
اسم "تو" تو گوش من زنگ
جاده میرقصه به آهنگ
منِ بیقرار و بی دل
سحر و ساز شباهنگ
چشم و چشمه های گریون
من و گاردریلای جاده
می دویم پای پیاده
"تو" چراغِ راهی و من
سایه های بی نشانه
آخ اگه بباره بارون...!
توی کوچه و خیابون
میگیرم دست دلم رو
میزنیم به کوه، بیابون
من و یک عینک خیس و
یاد "تو" و خودنویس و
واژه های تند نویس و
چرک نویس و پاک نویس و
پُلایی که گشته ویرون
اسم "تو" تو گوش من زنگ
جاده میرقصه به آهنگ
منِ بیقرار و بی دل
سحر و ساز شباهنگ
چشم و چشمه های گریون
من و گاردریلای جاده
می دویم پای پیاده
"تو" چراغِ راهی و من
سایه های بی نشانه
آخ اگه بباره بارون...!
- ۲۷.۶k
- ۰۳ دی ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط