بچه ها هستید

بچه ها هستید
اگه هستید بیاید پیشم
خیلی تنهام
دیدگاه ها (۵۲)

خوب دیگه من رفتم به سوی مدرسهبای بای اجی ها خداحافظبه قول خو...

جیییییییییغ سلام من اومدم

میلاد امام جواد و تبریک میگم

بچه ها هستید اگه هستید بیاید پیشم

مهدی احمدوند خیلی دوست دارم یه روز

بچه های که فالو کردن بدونن که من خیلی تنهام 🥺

بچه ها اگه ارمی هستید این رو بزارید تو پیجتون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط