ز کاظمینش که ندیدم بسی
ز کاظمینش که ندیدم بسی
نیامده به دست خالی کسی
اگر که دستی برود به سویش
نمی رسد مگر به آرزویش
در این صبح دوشنبه و
میلاد امام کاظم(ع)
آرزو میکنم آرزوهایتان
به دست حضرتش برآورده شود🌸 🙏 🏻
نیامده به دست خالی کسی
اگر که دستی برود به سویش
نمی رسد مگر به آرزویش
در این صبح دوشنبه و
میلاد امام کاظم(ع)
آرزو میکنم آرزوهایتان
به دست حضرتش برآورده شود🌸 🙏 🏻
- ۲۷۸
- ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط