سلام دوستان ممنون که نگاهای زیباتون رو یهم دادین راستش من

سلام دوستان ممنون که نگاهای زیباتون رو یهم دادین راستش من از یه نفر تو ویسگون شدیدا ضربه عاطفی خوردم خیلی بد بوده عشقم تیکه تیکه شده یه هری کی تکیه میکنم پشتمو خالی میکنه میخوام چندوقتی ویسم رو بدم به خواهرم ساغر باید دور باشم از این محیط هرخوبی بدی دیدین حلال کنین رفتم تا ابد
خداحافظ
غزل
دیدگاه ها (۵)

شاد باش¶¶¶¶ به قیمت زندگی♥♡♥

کدومش خوبتره من 2012

قلبم از یه نفر شکسته خوب میدونه کیو میگم میگه دوست دارم اما ...

جوجو من تو حموم نینی نزم لماس جونمه قربونت مامان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط