زیادی خوبی کردنم تهش داستانه

زیادی خوبی کردنم تهش داستانه
دیدگاه ها (۲)

میگم خوبم ولی از درون بدم

ولی این پسر...با قلب همه ی دخترا بازی کرد😂بچم خیلی بچه خوبی ...

تو برای من زیادی خوبی رزی کوچولو ی من...

شاید موضوع فقط پایان خوش نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط