کاش یه دیوار بی شعوری هم بود
کاش یه دیوار بی شعوری هم بود
.
.
.
.
.
یه عده شعور میذاشتن...
بیشعورا بر میداشتن...!!!!!!!
.
.
.
.
.
یه عده شعور میذاشتن...
بیشعورا بر میداشتن...!!!!!!!
- ۹۸۹
- ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط