مَنَباخ🥹💔 دوستان تایمش شد ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه،

مَنَباخ🥹💔 دوستان تایمش شد ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه،
حالا چرا؟ چون بد جور رکب خوردم (رفرنس داشت)
این خانومی در واقع آقاست😧، و من سر آناتومی گوزپیچ شدم، داشتم نمیفهمیدم‌
چشماشم چپه، دیگه ماسمالی کردم رفت 🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
راستی، رفتم توی وایت‌برد، و
خطاب به اون کسی که روی نقاشی بچه‌ها خط کشیده باید بگم، خیلی خری 🥹💔 برو پاکش کن یا کو_ این کار ته بیشعوری ی
دیدگاه ها (۱۹)

اینو پست میکنم که بگم برای تولدم هیچ ایده ای ندارم باید چی ب...

لطفا ساتکلیف را به من دهید🙏

بچه‌ها، بیایین وایت‌برد با هم نقاشی بکشیم🥹☝️(این صفحه اینجا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط